Maseratival koccantott

Látszólag minimális a sérülés ezen a GranTurismo kupén

Több mint 400 lóerő, majd két tonna és közel öt méter gyönyörűség. A Maserati GranTurismo okozhatott volna gazdájának meglepetést egy sodrósabban vett kanyarban, nagyobb fékezés, vagy vehemensebb kigyorsítás alkalmával is. De nem ez történt. Egy parkolóban kopogtatott Murphy.

Valószínűleg egy magasabb járdaszegély és egy Demszky-oszlop párosa okozta az olasz kupé sérüléseit. Elöl, az ütés hatására megtört a lökhárító, és a 4,2 literes, csodás hangú V8-as alsó, műanyag védő-takaró lemeze.

 

Nem látszik és elsőre kicsit hihetetlen is, hogy a fényszórók is megsérültek. A szemből-alulról érkező ütés ugyanis nemcsak hátra, de felfelé is lökött egy nagyot a lökhárítón, ami átadta az ütést a csinos világítótesteknek. Bár az ütközés tempója nem lehetett túl gyors - az ember még Maseratival sem száguldozik egy parkolóban -, de még így is elég nagy volt a becsapódás ereje ahhoz, hogy a lámpák műanyag felfogató fülei eltörjenek.

Ezeket a műanyag sérüléseket simán lehetne javítani is. De ez nem megoldás egy szinte új, több mint 30 milliós autónál, ezért az alsó borításnál és a fényszórók esetén marad a csere. Sérült a hátsó lökhárító is, úgy tűnik, a jobb sarok ért hozzá egy oszlopszerű tárgynak. Pedig tolatóradar is van az autóban, igaz, oldalirányú érzékelője nincs.

 

A javítási költségeket olyan bruttó 300 ezer forintra becsülik a Dukko-Lux Kft. munkatársai, ami bizony nem kevés egy apró koccanásért. Más kérdés, hogy exkluzív olasz sportkupéval kapcsolatban kevés olyan dolgot tudnék felsorolni, ami olcsó.

A bejegyzés trackback címe:

https://karpark.blog.hu/api/trackback/id/tr101096795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ondodo 2009.05.02. 03:00:35

30 millahh?
Inkább a pénz kéne és vennék belőle egy pár olyan kocsit, amiben élvezem a vezetést.

Már csak azért, mert ha ennyire nem lehet érezni ezeket az új járgányokat, akkor gondolom a vezetés élvezete sem olyan közvetlen, mint a régi kocsikban volt.

Egyébként szép.

Ondodo 2009.05.02. 03:03:43

Ja, még valami:

Lada koccanás: 1500 Ft.

Maserati koccanás (mindennel együtt): 300000Ft

Parkolni tudni: Felbecsülhetetlen

:D:D

kujoon 2009.05.02. 04:38:48

Lóf@szt, ki kell szépen javítani, műanyagos meghegeszti, lakatos kikalapálja, jó lesz az...úgyis válság van, tessék gazdaságos döntéseket hozni... :D Tecsó gazdaságos Maserati javítás... :D Én mondjuk egy házat vennék az árából valahol, de hát biztos én vagyok a földhözragadt.

kujoon 2009.05.02. 04:40:52

megint szaraxik ez a kurva blogmotor? a hozzászólások sorainak levágja a végeit, mint egy pár hónapja.Legalábbis firefox alatt.Pogromozók, ébresztő, meló van. :D

kujoon 2009.05.02. 04:42:17

Ja, és nem lehet, hogy kissé ford mondeós ez a hátsó lámpa?
És bocs, hogy mindezt nem tudtam egy kommentben... :-(

osajt 2009.05.02. 06:14:31

honnan nézzük?
ez az autó értékének 1%-a,de ha rendesen megtörik?röhej.
de egy 3 millás átlag autónál is 150-be fáj.röhej.
Jó Világ Kft.nekik.

arthur877 2009.05.02. 06:23:56

Több is lesz az, mint 3 kiló, az tuti!
A márkanevet kell mefizetni inkább...
A javítás árából pedig vesz az ember egy
mindennapi használatra alkalmas olcsó
verdát, és hajtja hzzá képest nulla
fajlagos költségért...

Leeroy of SMV Design 2009.05.02. 07:13:35

De tudod, azzal (mármint mindennapi használatra alkalmas olcsó verdával) nem lehet megjelenni, mert hazánkban a másoknak való felvágás, villogás mindennél fontosabb.

Ohmygod 2009.05.02. 07:29:02

@kujoon: Most akkor mi volt előbb a szakadt Mondeó vagy ez?
Megsúgom: a Maser.

vég béla 2009.05.02. 07:29:07

Nem kell irigykedni uraim. Van rá pénze, hát megvette magának álmai autóját.
Én is így tennék, ha megengedhetném magamnak, és szerintem még nagyon sokan közületek..

Thorodin 2009.05.02. 07:39:39

Csináljanak már
valamit ezzel a
qrva bloggal mert
tényleg nem látszik
a sorok vége!

seldon.h 2009.05.02. 07:41:15

Mihez képest drága?

1db E60 BMW lökháritó fényezve : 300.000 HUF
1db Mini motorháztető fényezve + hűtőrács : 300.000 HUF

E60 BMW lökháritó, sárvédő ,lámpa, lengőkar, felni , 1db légzsák 2.000.000 HUF

uglykid 2009.05.02. 07:41:52

Mennyi irigy ember!
Tessék Suzival járni!
Amúgy a Maser és tsai Monacoba valók!

Puch Cavette 2009.05.02. 07:50:44

Szerintem is több lesz az, mint az első becslés. Egy ilyen értékű autónál csak a lámpa 300e. Bár én sem hittem a szememnek, amikor pl. az s8-as audi xenon fényszóróit néztem: hella, 340e. Ja, és ez vagy 8 éve történt.

sfdrake 2009.05.02. 07:52:15

@kujoon: Nekem a lámpáról a Renault Megane jut eszembe mindig, de Mondeo is ilyen csak az alul egyenes felül hegyes. Az meg hogy házat vennél, természetes ha csak 30 millád van, de aki ilyet vesz annak van valószínűleg minimum egy háza is. :D

@Ondodo: Szerintem a régi sportkocsikból se lehet jobban kilátni érezni meg mndent lehet ha megy vele sokat az ember, parkolós baleset bármivel előfordulhat kitakarnak az oszlopok valamit pl.

Lacc079 2009.05.02. 07:58:37

Köszönjük a Dukko Luxnak az sokadik értelmetlen cikket.
Remélem legközelebb beszélünk a hüvelygombáról is!

Hose 2009.05.02. 08:14:23

Egy korongecsettel csodákat lehet
művelni! :)

Hüvelygombáról csak akkor lehetne
beszélni, ha a pasik elvonulnának
innen, az meg ugye lehetetlen.. :)

Hose 2009.05.02. 08:19:25

@Ohmygod:

Maserati - 1914
Ford - 1903
Gőzmozdony - 1804 (RT)

Szal, a gőzmozdony volt előbb, meg
a pattintott kőkorszak. :)

Lacc079 2009.05.02. 08:21:04

Ott a pont Hose :D
Hogy lehettem ilyen figyelmetlen:D

Lacc079 2009.05.02. 08:22:40

Vajon mennyi lehet egy idöszakos olajcsere rezsióradija erre a kocsira a warm-up-nál?

Devil2 2009.05.02. 08:24:49

Dukko-Lux
Dukko-Lux
Dukko-Lux
Dukko-Lux
Dukko-Lux
Dukko-Lux
Dukko-Lux

Mindenki megjegyezte?
Oké

Balangó 2009.05.02. 08:29:03

Mindenféle irigység nélkül:
Különösebb bizonyítékok nélkül is tudjuk, aki a pénzéből harmincmillió forintot elkölt egy kocsira, az azt a pénzt nem becsületes úton szerezte (itt kérek elnézést azoktól, akik nyertek a lottón).
Lehet ezen vitatkozni, lehet engem irigynek és bunkónak nevezni, akkor is így van. Egész másképp költi el az ember azt a pénzt, amiért becsülettel megdolgozott, mint azt, ami másképp jött.
És harminc millát csak az költ egy kocsira, aki tudja, hogy úgyis jön még onnan, ahonnan az jött.
Teszem hozzá, a "nem becsületes módon" nem feltétlenül Btk. értelemben vett bűnözést jelent.
Olyan a munkám, hogy a bűnözés mellett pontosan arra látok rá, hogyan lehet tisztességtelenül, mégis kvázi törvényesen k...a nagy pénzeket keresni. (Ki lehet találni, mit dolgozom.) És ezeket a kvázi tisztességes - valójában teljesen tisztességtelen - jövedelmeket a Tisztelt Kommentelők termelik ki a sikeremberek számára. Azok is, akik szerint itt páran irigyek vagyunk. Annyival vagyunk szegényebbek, amennyivel ezek gazdagabbak.

007 turbozva nem keverve... 2009.05.02. 08:36:20

10 000 ft és meghegesztem, kiegyenesitem,
csak fényezni kell.....csináltam má ferrarit ,maseratit, stb... gazdag emberek jobban sporolnak mint gondolnánk...

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.05.02. 08:42:35

dukko lux reklám a kocsi lényegtelen.

apoa 2009.05.02. 09:08:51

Ha cserélik az alkatrészeket+fényezés, nem jön ez ki 300 ezerből. Az még egy Opelnél is van ennyi.

apoa 2009.05.02. 09:10:56

Akatrészcserével, fényezéssel ez ne jön ki 300 ezerből. Talán egy Opelnél igen.

Kifordított kacagány 2009.05.02. 09:13:02

@Balangó: azért pár ötletet adhatnál. mert nem az a baj, hogy ő így jut hozzá, hanem az, hogy mi nem

ChPh 2009.05.02. 09:17:07

Bújtatott reklám rulz :D

Bár ahhoz képest alig látszik a sérülés, de az is lehet vak vagyok, de jó :D

trónkövetelő 2009.05.02. 09:17:13

Én csak annyit tennék hozzá hogy az autó árának 1 %-a egy ilyen apró sérülés javítása, akkor ha besül a motor, az autó árának 5x-ösét fizettetik ki?

Egyszerűen nevetséges, számoljatok már... Persze van munkadíj is, de az autó árának 1%-a akkor is baromi sok...

Leeroy of SMV Design 2009.05.02. 09:20:02

@Balangó: Tökéletesen leírtad, amire gondoltam még. Ehhez nincs mit hozzáfűzni... és ez nem irigység, hanem ezek a tények.

GyLovag 2009.05.02. 09:49:44

És akkor még nem számoljátok azt, ha valaki jól parkol, de a mellette álló csinálja rosszul és utána elhajt. Vagy a megkarcolom, mert nekem nem lehet ilyen esetet.
Nagyfaluban nem szerencsés ilyen géppel közlekedni bármennyire is szép és kívánatos verda ez.
Vannak olyan cégvezetők is akik inkább Suzukival járnak a budapesti közlekedésben és utazáshoz veszik elő a luxustgépet.

KIZS 2009.05.02. 09:58:32

Hát nem is tudom...
Nekem a (az előző generációs) Mondeonál egy hasonló (picit erősebb) koccanás javítása 450K-ba fájt (casco-ra). Lökhárító fényezés, sárvédő csere, első lámpa csere.
Ehhez képest a Maserati egy olcsó autó...

Úgyhogy nehezen tudom értékelni a biciklis mentegetőzését aki a kocsi oldalának támasztotta bringát, az meg feldőlt és végigkarcolta a fényezést (vasig). Nehezen fogadom el az öregasszony bocsánatkérését is, aki nekifutásból indulva, izomból úgy ráb@szta a parkolóban a Skoda ajtaját, hogy behorpadt az anyós oldali ajtóm.
Pontosabban mindenkinek elfogadom a bocsánatkérését ha mellékel hozzá 200K HUF-t.

GregHozta · http://ceedclub.hu 2009.05.02. 09:59:01

...most elmorzsoltam egy könnycseppet... a 3,14csába... szegény ember... most egy nap a squash klubban.
De én a végén h1-el írtam volna a Dukko-Lux Kft.-t. :x

Cornucopia 2009.05.02. 09:59:26

@arthur877: ebből is látszik hogy suzuki a ti autótok, vazze ez az autó tömény élvezet, már ránézni is jólesik, ha 300 akkor 300 le van szarva a lényeg hogy szép legyen! (azért ha nem fizetné a biztosító akkor a lámpatartóit én is megvaritykoltatnám, de erre van a CASCO, ugye milyen jó találmány havi 100 ért kifizetne egy 300-as kárt ha nem lenne 500 az önrész :-DDD, marad a varitykoltatás :-()

GregHozta · http://ceedclub.hu 2009.05.02. 10:00:37

@GregHozta:
egész pontosan azt akartam írni... kimarad egy nap a squash klubban...

Cornucopia 2009.05.02. 10:02:54

@Balangó: ez de nagy faszság, hihetetlenül irigy és ostoba hozzáállás. Csak azért mert te lusta vagy tehetségtelen vagy nem kell másról tisztességtelenséget feltételezni!

Cornucopia 2009.05.02. 10:09:11

@Puch Cavette: nézd meg a VW T5 höz a xenont, mivel egyedi gyártás (nem a VW csinálja, hanem a VW is veszi ezért 2 db több mint 1 milla!) alkatrészként pedig szerintem darabja közelíti az 1 millát (bár ezt nem néztem meg)

steve078 2009.05.02. 10:10:33

Hozd el hozzám báttya!Meglesz 100-ból.A szomszéd 120L Skodriát is megcsináltam,ezzel se lesz baj.:-)

erneszt 2009.05.02. 10:12:13

@kujoon: De van benne egy kis Ford Mondeo de azért egy kicsit hamarabb elkezdődött ennek a modellnek a fejlesztése mint a Mondeonak....

sfdrake 2009.05.02. 10:13:52

@Balangó: Sok olyan van amit leírsz de ismerek azért nem kevés vállalkozót aki teljesen tisztességesen jogilag emberileg stb szedte meg magát, és szerintem igenis megérdemlik hogy ilyen autóval mászkáljanak. Persze sok az olyan aki nem tisztességesen szerezte, és akkor mi van? Kapják el őket vegyék el tőlük vagy szerezz magadnak te is úgy pénzt ahogy ők. Sokan azt hiszik a tisztességtelen módon szerzett pénz csak úgy hullikaz emberek ölébe, pedig szerintem inkább járok a Corsámmal ami 12 éves minthogy északa ha felriadok ne bírjak visszaaludni mert nem tudhatom ma lőnek le vagy holnap, ismerek olyanokat is akik évekig fegyverrel aludtak vagy alszanak is még, szereztek sok pénzt illegális dolgokból de tönkre is mennek bele az emberi kapcslatok és az emberek szervezete is sok idegeskedés van elkapnak nem kapnak a társaim kinyirnak vagy nem lenyulnak stb. Nem feltétlen olyna egyszerü az egész mint sokan gondolják.

zeneovi 2009.05.02. 10:14:45

Ez sok ?
Ennyi sérülés gy Renault Clión a Baumgartnernél legalább 400 ezer. Komolyan, 10 éve visszük oda a céges kocsikat, tapasztaltam. Most Én döbbentem le, bár eddig is tudtam, hogy horror áron dolgoznak, na de ennyire? Egy Maserati javítása olcsóbb lenne? Nem semmi.

GregHozta · http://ceedclub.hu 2009.05.02. 10:15:39

@steve078:
És maradtak is alkatrészek, mi? ...szal a beszerzésre sem kell várnia :D

eko 2009.05.02. 10:19:10

Aki nem képes otthon kicserélni egy lámpát, az megérdemli!

avirex801 2009.05.02. 10:25:12

zeneovi: Zsoltikát vAlakinek szponzorálni kellett ugye a F1-es karrier során :) -akik jelen esetben Ti és hozzád hasonló lámák vagytok xD

zotya0306 2009.05.02. 10:30:36

@Balangó: Ez tiszta baromság.Csak azért mert a tehetségtelen, lusta emberek közé tartozol, még nem azt jelenti, ha neked nem lehet, akkor másnak sem lehet.Kemény munkával ennél sokkal drágább autókat is lehet venni, csak akkor dolgozni kell,és nem a monitoron bambulni, és álmodozni.Havi nettó 2 misiből simán lehet ilyet venni, ha vkinek ez a mániája ( más meg többet basz el cigire, piára, casinora, utazásra).És most számold össze hány multicég van Mo.-n. Ezeknek a vezetői szted mennyit keresnek?És akkor még nem is említettük a magánvállalkozókat, ügyvédeket, stb.Hihetetlen, h 2009et írunk, és emberek azon vannak felháborodva, h más 30millás kocsival jár.

GGG77 2009.05.02. 10:33:29

Első lépésben a Demszky karókat kéne kiirtani ebből a városból.

The Good Boy 2009.05.02. 10:44:23

már kezdem érteni, hogy miből futja a tc-nél a sok ezeréves szar állandó szervizeltetésére (nem a csikós féle minőségi autófelújitásról beszélek).
egyik nap csiki-bege (x), másik nap dukko lux (x). Kérdésem, hogy a szlovák vw group-os kereskedés mikor adja a következő tesztautó vályi kollégának, hogy a róla készült cikkbe megint nyolcszor be lehet irni a kereskedés nevét. Tudom, ebből éltek...
A csiki-begés posztnál eltünt Tóthzé, ommm elmondása szerint, állitólag elutazott, ehhez képest ma ő jegyzi ezt a cikket is (tudom a számitástechnika képes ekkora csodákra). Najó, nem kötözködöm a dógózókkal, mert még szivükre veszik, aztán a hacsiban harakirit követnek el. Kár lenne.
Egyébként nem vagyok irigy,ha valakinek van 30+ milkája autóra, az különösebb megerőltetés nélkül köhögi ki a 3 kilót is.Erről kár volt cikket irni, mert egy akármilyen 1-2 éves autó szakszervizes hasonló javitása (ugyanezen elemek cseréjével) is közel ennyibe fájna, és akkor még csak 4-5 milkás vasról beszéltünk. És az már arányaiban jóval nagyobb költség lenne.
Amikor a pár hónapos ufom szélvédőjét annó beszakitotta egy pótos szerelvényről alászálló öklömnyi kövecske, akkor a szélvédőcsere 89.000.- ft volt (nem nekem, a biztositónak), amig vártam, hogy kész legyen a gép, azalatt az idő alatt a más tipusokhoz való szélvédőről érdeklődők közül a legmagasabb ár 35.000. volt, szereléssel 46000. Pedig az enyémbe is utángyártottat tettek. Mondjuk az ufot nem sokkal korábban mutatták be, és még biztos nem rendeltek sok pótszélvédőt hozzá, azért volt ennyire drága. Aztán két hónap múlva megint cserélhettek rajta szélvédőt, de addigra már megvolt hozzá a rutinjuk::))

superbfanatic 2009.05.02. 10:48:57

@Cornucopia:
Üdv!
A VW mióta gyárt lámpákat ?
A beszállítoktól veszi, s a kisebb darabszámúnak nagyobb a darabára.
Meglepődnének az emberek, hogy ha tudnák effektíve mennyi alkatrészt gyártanak saját maguk a márkák.

Lugi 2009.05.02. 10:52:30

Rohamosan esik a TC színvonala sajnos. :( Burkolt reklám hegyek, értelmetlen cikkek. Amikor a Winkler leírta, hogy milyen olcsó a lámpacsere a tehenén... hát az kész. :D Nem kell sok, és cikk készül a keréknyomás mérésről is. :) Visszatérve a tehénhez, az én Lagunám hátsó lámpája 4500ft volt. Érdekel ez valakit itt ? :) Szerintem sem. Az sem volt utolsó, amikor Winkler kijelentette, hogy az új 7-es és az előző között észrevehetetlen a különbség. Neki az. :)

GregHozta · http://ceedclub.hu 2009.05.02. 10:53:48

@zotya0306:
Nem tudom Te mennyit keresel (igazból nem is érdekel), de nem hinném, hogy normális dolog az, ha az átlagember ÉVES BRUTTÓ keresete annyi -vagy kevesebb-, mint egyesek HAVI NETTÓ bére. Ahogy Te írtad... nettó 2millió, az bruttó ~4.600.000Ft/hó.
És én sem csak a monitort nézem két főiskolával.

Lugi 2009.05.02. 10:54:18

Félreértés ne essék, annó TC függő voltam, szombatonként a tv előtt ülve vártam a műsor kezdetét. Megnéztem, aztán le is töltöttem a TC oldaláról a részeket. Azok voltak a szép idők. Aztán amikor a hosszabb szünet után néhány adás erejéig újraindultak, az volt a lejtő teteje.

superbfanatic 2009.05.02. 10:55:57

@The Good Boy:
Üdv!
Nem, nem a belső reklámokból kellene megélniük, hanem a színvonalas újságírásból, s a külső reklámokból.
Ez Abszurdisztán, hozzászoktatnak bennünket mindenhez, mint a békát amit hideg vízben kezdenek megfőzni élve.

The Good Boy 2009.05.02. 11:01:20

@superbfanatic: igy van, én is igy gondolom, csak az első bekezdésem végéről a "Tudom, ebből éltek..." után lamaradt a smile:)

akov · http://borrajongo.blog.hu 2009.05.02. 11:12:29

Ez komoly? Ez valami hír? Nagyon kezdtek Velvet-esedni.

GregHozta · http://ceedclub.hu 2009.05.02. 11:17:16

A Totalcar cikkei egyre laposabbak, de szerintem ezzel az alkotók is tisztában vannak... ahogy Csikós írta ma...
"Ahogy a statisztikákat ismerem, talán húszan kattintanak majd erre az írásra. De igazából magamnak írtam, mert megőrülök az autóért." :x

átlagos felhasználó · http://gumikutya.blog.hu 2009.05.02. 11:19:47

uh...
ennyi pénzért vagy házat vennék, vagy kb 2-3 autót meg egy mocit!!!

Hrzrasn (törölt) 2009.05.02. 11:34:00

@Ondodo: "Már csak azért, mert ha ennyire nem lehet érezni ezeket az új járgányokat, akkor gondolom a vezetés élvezete sem olyan közvetlen, mint a régi kocsikban volt."

Ez sajnos egy baromság, te még a büdös életben nem vezettél modern sportkocsit.

Csabby 2009.05.02. 11:34:58

Óóó..300ezer az nem sok...ilyen autónál szakszervízben nem ennyit kérnének el..
Nekem a másfél éves Toyotámon volt egy olyan kocc, aminél a fényszóró felfogató lemeze törött el, az alsó motortérburkoló, a belső doblemez, a műanyag ködfényszóró betét sérült és a lökhárító szarrá törött.
Nos azek cseréje és a fényezés volt cakk-pakk 300 guriga. DE! Ez "csak" egy 4,5 millás autó és nem 30!!! Egyébként meg az autó árával egyenes arányban nőnek a szervízdíjak is, (kb.) nem?

2009.05.02. 11:36:00

@zotya0306:
Három egyetemi diplomám van és többet keresek, mint amennyit te valaha fogsz.
Éppen ezért látok rá erre a világra, mert ezekből élek.
A multicégeknél felvett milliós havi fizetések nem tartoznak a tisztességes jövedelem kategóriájába. Kis hülye, te fizeted meg a termékben.
Az ügyvédi jövedelmekről meg hangyányit többet tudok, mint te.
Kívülről nézed ezt a világot, és imponál a sok pénz. Azért nagy a pofád, mert arról álmodsz, hogy egyszer majd közékük tartozol, és már előre fel akarod magad menteni erkölcsileg.
Én belülről nézem, bár nem tartozom bele, és baromira nem imponál.
A héten egy multinál tárgyaltam az ügyfelemmel 100 milliós nagyságrendű szerződésről. A multit ketten képviselték, meg egy ügyvéd. A főnök - 20-as évei végén - kőkemény volt, kiabált, felugrált, kirohant, berohant, komolyan aggódtam az üzletért.
Aztán végül megállapodtunk, de minden voltam, csak jó ember nem. Másnap mondta el az ügyfelem, hogy ő nyugodtabb volt, mert a főnök már előre közölte, hogy 20%-ot kér vissza saját magának, tehát tudta, hogy rendben lesz az üzlet.
Az ilyenek emberek elismert cégvezetők (milliós fizetéssel), és a társadalom oszlopai. A sikeremberek.

Egy a lényeg, kis hülye, és ez Cornucopiának is szól: amikor annak idején az onkológián a havi 150 ezer nettót kereső orvos fogja nézegetni a leleteidet, akkor olyan kicsi leszel az összebizniszelt havi pár kilóddal, mint annak a farka, aki ilyen Maseratira szorul ahhoz, hogy jó csajt vegyen fel.

Ennyit a pénzről.

2009.05.02. 11:39:52

Ja, és még egy.
Ne gyere nekem a vállalkozókkal.
A szó valódi értelmében vett vállalkozó - akinél a vállalkozás munkát jelent - soha nem fog harminc millát beletenni 2 tonna vasba, még akkor sem, ha megtehetné.
Pont ez a különbség a tisztességgel szerzett milliók és az egyéb vagyonok között.
És éppen erről írtam az első levelemben.
Lehet valakinek munkából is igen nagy vagyona, csak az nem így költi el.
Csak szűk a kis agyad ahhoz, hogy ezt megértsd. Ehhez előbb dolgozni kellett volna egyszer az életben.

Káposztakukac 2009.05.02. 11:43:44

szánalmas, hogy milyen emberek írnak ide. takaródjatok vissza a 20 éves hitelre vett öreg sztyukit polírozni.

amúgy ha tényleg minden alkatrészt cserélnek, akkor ez 1 millió alatt nem áll meg.

Káposztakukac 2009.05.02. 11:45:03

@Balango: ha valakinek szűk az agya, akkor a tied. nem az a baj, hogy nincs rálátásod a dolgokra(mert nagyon nincs), hanem, hogy erre még büszke is vagy és a nemtudást erényként állítod be.

GregHozta · http://ceedclub.hu 2009.05.02. 11:50:15

"szánalmas, hogy milyen emberek írnak ide. takaródjatok vissza a 20 éves hitelre vett öreg sztyukit polírozni."
Én "takaródok" vissza dolgozni, hogy le tudjam cserélni az öreg "sztyuki" autómat. ;)

jamiepapa 2009.05.02. 11:59:07

Ha annyi pénzed lenne,mint a Maser gazdájának,talán te is ezt vennél...

A többi fanyalgótól meg azt kérdezném,hogy a jövedelme hanyad részéből vesz autót?

Csabby 2009.05.02. 12:01:04

@Balango: A szó valódi értelmében vett vállalkozó - akinél a vállalkozás munkát jelent - soha nem fog harminc millát beletenni 2 tonna vasba, még akkor sem, ha megtehetné.
Ez tökéletesen igaz...:-))

Káposztakukac 2009.05.02. 12:03:35

@Balango: 3 diploma gondolom heller farkas levelezőjén jött össze szabadbölcsészet, kommunikáció és marketing szakon. tehát ilyen nesze semmi fogd meg jól kategória.

igen barátom, a terméket valaki megveszi és megfizeti. de senkinek sem kötelező a pénzét az én vagy bárki más termékére költeni.
az a baj, hogy ebben az országban él kb. 9 millió hülye, aki leragadt a kommunizmus lelkileg, és nem képes felfogni, hogy megváltozott körülötte a világ és nem kap már mindent ingyen.

jihad motorsport 2009.05.02. 12:10:11

A baj nem itt kezdődik!!! Tegnap 6 sör után bútorrobisat játszottam a jihadal és leszakadt a benyaszivattyúm! Mindig elfelejtem h más az ha 5en ülünk benne! Hülye vagyok és vállalom! A maseratis duoluxust meg leszarom! szombat van megyek inni!

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.05.02. 12:19:16

@Káposztakukac:
egyetemi diplomát írt ,olvasni még én is tudok

stellaz1 2009.05.02. 12:21:23

jók ezek a dukolux reklámok, csak nagyon uncsik

2108face 2009.05.02. 12:27:37

Gondolom fahéjfülűé lehet ez az autó. Jarney! Állj már meg, átfestettem a Maseratit feketére!!

SilverGhost 2009.05.02. 12:33:59

Fizetett hirdetésünket hallották.

Más: Mi a fenét keres TotalBIKE cikk vagy akármi a TotalCAR-on?
Ennyire nem megy a totalbike?

civistroll 2009.05.02. 13:03:13

Nálunk Debiben is van 2 ilyen.
Az egyik, egy nyomdász srácé, ő csinálja a teccsós, meg praktikeres stb. szorósegybőlkuka anyagokat.
Szórhatja a pénzt, mint hülyegyerek a homokot, a homokozóban.
Pont lexarná, hogy 300 kávé az ára, egy ilyen balesetnek...

cappydove 2009.05.02. 13:29:07

hihetetlen, hogy mennyi irigy ember
van. ezek az autók remekművek, az
autógyártás jelenlegi csúcsát
képviselik, stílusban, menettulajdonságokban... mi a fasznak nem bírjátok elviselni, ha valaki ilyet vesz? lehet h 90ben még neki is egy szutykos ladája volt, csak vki sikeres, vki meg nem, és nem az az ország baja, hogy ilyen kocsik vannak, hanem h mindenki állandóan irigykedik, vannak helyek, ahol egy ilyen kocsi azt jelenti, h sikeres vagyok, jól csinálok vmit, itt meg azt h embert ölök meg drogot terjesztek... hihetetlen...

Bambano 2009.05.02. 13:37:19

csatlakozom a blogmotort szidókhoz, én se látom a sor végét.

2009.05.02. 14:31:28

@Káposztakukac:
Meghajlok a rálátásod előtt.

Ez a "bölcsész"-szöveg szíven ütött. Két természettudományos diplomám van (egyetem, nem tanfolyam), és egy jogi.
És három nyelven beszélek.
És ügyvéd vagyok.
És ismerem a maseratis nagyfiúkat. Látom őket olyankor is, amikor szíjon vezetik őket.
És láttam mar nagyon nagy embert nagyon kicsivé összemenni havi fixből élő rendőr vagy ügyész előtt.
És mivel nem mindig voltam ügyvéd (lásd diplomáim), volt alkalmam nagyon sokszor nagyon közelről látni a halált is.
És kurvára nem hat meg semmi, főleg két tonna vas nem, és akárhonnan is szeded össze havi betevődet, az a véleményem - az a tapasztalatom -, hogy aki rendesen megdolgozott a pénzéért, az nem költi ilyenre, akkor sem ha van.
De ha neked telik rá, akkor legyél boldog vele.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.05.02. 14:36:58

30 millás autónál ez az összeg nem sok (ai meg tudja venni az gondolom ki is fizeti) viszont a parkolóban koccanás LOL.

AK76 2009.05.02. 14:39:05

-Szerintem meg a pénznek kurvára nincs szaga...
Csak azok a nyomorultak zizegnek ezen,akik esténként bambán merednek a retek klub,meg a többi agyalágyult gyökér tévécsatorna szétcenzúrázott híreire,meg a máuniká sóra,vadul aggódnak olyan absztrakt,elvont ökörségek miatt mint politika,vallás,erkölcs,etika,és ha BE KELL VÁLLALNI,HA ERŐN FELÜL KELL TELJESÍTENI,HA KOCKÁZTATNI KELL,a pénzért,sikerért,jómódért,már vonulnak is visza,beindul az "önsajnálat2.0",meg a " miattatok vagyok szegény3.0" szoftver..
Pedig a zászló MINDENKINEK áll..
És ha a 20 éves takony kölök,havi 3 milláért multivezető,és 30 millás géppel feszít,hát megérdemli,mert van esze,és nem nyavajog faszságok miatt,hanem TESZ azért hogy olyanja legyen..
Ja..és alighanem teliszarja ha koccan egyet 3 kilóér...

vkindustrial 2009.05.02. 14:44:15

Én meg leszarnám azt a kis koccot, legközelebb úgyis lesz rajta valami más: felverődik a kavics, a parkolóban rábasszák a másik kocsi ajtaját, stb.
Tudomásul kell venni, hogy az autó egy használati cikk, ami előbb-utóbb tönkremegy, még ha ilyen méregdrága kategóriáról is van szó. Ha minden ilyen kis szar miatt rohannánk a szerelőhöz, nem győznénk csak a kocsira keresni...

AtoszMester 2009.05.02. 14:56:58

Én nem írigykedek.

Viszont csak azután vennék ilyet, miután van egy Csikós féle sokautós nagy garázs házzal, amiben már bent áll a fehér E36 325i Coupe, és van a számlámon kb. 150 milla fedezet.

Szóval soha :)

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.05.02. 15:02:01

@Balango:

"Három egyetemi diplomám van és többet keresek, mint amennyit te valaha fogsz. Éppen ezért látok rá erre a világra, mert ezekből élek."

Véletlenül sem sértő szándékkal mondom, de a lovaink szoktak ilyet csinálni. Mármint oda szarni, ahonnan esznek... Maradtam tisztelettel.

-----------------------------------------

Szerintem nem is a 300 ezer forint itt a tényező, hanem az, hogy már nem sérülésmentes. Ez a rossz úgy tulajdonosi érzés, mint érték tekintetében. Amúgy nagyon szép autó.

AtoszMester 2009.05.02. 15:03:52

Jah, amit kifelejtettem.
Szerintem kurvára nem érdekes a cikk, egy Maserati karcolás akkor lenne figyelemfelkeltő, ha a hűtőrácstól a szélvédőig tartana :)

Viszont egyik srác hozzászólása alapján érdekelne, hogy elmondjátok tapasztalataitokat, hogy aki ismerősi körötökben él, és Maseratival, 750-760i-vel, F-XXX szériával jár, az mivel foglalkozik? Nem feltétlenül a "tuti drogbáró", "tuti uzsorás" megjegyzések izgatnak, hanem pl. a nyomdász :)

apoa 2009.05.02. 15:14:52

"Két természettudományos diplomám van (egyetem, nem tanfolyam), és egy jogi.
És három nyelven beszélek.
És ügyvéd vagyok."
Szerintem te csak egy max 8 ált.
végzett pöcs vagy.

Scaramella va alla guerra · http://www.youtube.com/watch?v=q1TIv7Rd3kk 2009.05.02. 15:47:19

Gyerekek, szerinetek Sir Freddy Goodwin tényleg az áltagangolnál 1oo szor többet, jobban és hatékonyabban dolgozott ? T.i. k.b. százszor több fizetést kapott ...

A másik meg. Megengedhetném magamnak ( még, egyelőre ), hogy ha nem is Maseratit, de új Chevy Corvettet vegyek. De ha belegondoltok abba, hogy az 2o millió HUF, amit k.b. egy szénbányász falu a Donyecki medencében egy év alatt keres meg.
Egyszerűen az ilyen mérhetetlen luxustól és rongyrázástól mindig elszédülök, hogy mennyit pazarolnak az emberek. Maga a pazarlás ténye az, ami felett nem tudok napirendre térni. És én inkább azt a pénzt, amit más elpazarol, megtakarítom és befektetem. És a Corvette helyett egy japán kocsival járok.
Szerintem ennek a pazarlásnak úgyis előbb utóbb vége lesz, jobb ha mindenki hozzászokik a gondolathoz.

Scaramella va alla guerra · http://www.youtube.com/watch?v=q1TIv7Rd3kk 2009.05.02. 15:50:19

@Scaramella va alla guerra:
Pont olyan dolog, minthogy az ember 2 millióért nem rendez esküvőt, mert az ízléstelen és felesleges. És még sorolhatnám a példákat.
Egyébként most olvastam Hankissnál, hogy 2 féle ember van. Az egyik a tradicionális gondolkodású, aki spórol és takarékoskodik. A másik a fogyasztói mentalitású, akinek csak a fogyasztáson ( pénzköltésen ) jár az esze. Hát, én úgy látszik az elsó kategóriába tartozok, míg a vehemensen kommunistázók meg tehetségtelenezők a másodikba.

Káposztakukac 2009.05.02. 16:04:18

@AtoszMester: kérlek szépen: ügyvéd, közgazdász, ingatlanos(beruházó), bróker, építész...

tudom, sok paraszt szerint ezek nem munkák, mert nem lapátolnak napi 24 órát szart a réten.

Káposztakukac 2009.05.02. 16:08:14

@Balango: aki megdolgozott a pénzéért, legyen szó akár fizikai, akár szellemi munkáról, az egyrészt úgy és arra költi a pénzét ahogy tetszik neki, másrészt elhiheted, hogy aki 30 milliós autót vett, az nem az örökségét játszotta el erre, hanem van még bőven pénz a számláján. mondjuk milliárdos vagyon mellett nem nagy ügy költeni 30 milliót egy autóra. arról nem is beszélve, ha esetleg céges és költségként el van számolva...

alkesh 2009.05.02. 16:14:20

viccesek vagytok, és látszik hogy magyarországon éltek.
már hozzászoktam hogy németeknél pl minden 3 autó olyan mint amit a szerencsétlen magyar csak álmodik.
szóval az hogy ott az ember vesz egy 30millás verdát nagy szám és nekünk kisembereknek csodaszámba megy. de itt kint :D mindennapos. nem kell hozzá feketén dolgozniuk.

nálunk meg 100év múlva is az fog jól élni aki lop csal hazudik. naná hogy az unokáink pénzéből.

cserélje csak le 300ezerért úgy kell neki ha olyan balfax hogy nem tud vezetni.

moonclown 2009.05.02. 16:15:32

@balangó: egyszerű vagy mint a vízóra.

Tudod mennyi egy ügyvédi óradíj?Olyan 100-200 €, akkor számold ki mennyit keres ha csak napi 4-5 órát ki tud számlázni (az ugye alhangon havi 4X20-25 óra, laza 8-16 ezer €, az ugye havi 3 milka alhangon.)Na most valszeg a te autód is simán kerül 10% annyiba mint a havi fizetésed.És akkor a havi 3 millka nagyon alja.

Abban igazad van hogy nem feltétlen tisztességes ami törvényes.De megsúgom akik outsider módon szedik a nagy lóvét annak nincs ízlése Maseratiba ülni.Azok fekete Audival járnak, pár éve meg Mercivel.

Azért meg az APEH-be bohóckodsz vmi 82. emeleti irodába és láttál 2 számot még nem kell sötétnek lenned.

moonclown 2009.05.02. 16:25:08

@Balango: kicsit se vagy irigy ám.Kibasztak az ügyvédi gyakornoki díjból?

Ja, bocs ahhoz tudni kéne magyarul...("Annak idején" múlt idő , kb. ált. iskola 2. osztály).

Igen megfizetjük az autója árát is a termékben, szolgáltatásban.Ő viszont abból vesz tőlem terméket, meg a másiktól, a Maserati gyári munkás meg kenyeret belőlük.Tudod közgáz vagy mi...

És a hozzád hasonló irigy barmokat is a többi fizeti.Meg engem is meg a péket is, meg a varrónőt is.Ezért vagyunk emberek, és nem mondjuk lódarazsak.Evolúció hallottál már róla?

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.05.02. 16:29:10

@moonclown:

"De megsúgom akik outsider módon szedik a nagy lóvét annak nincs ízlése Maseratiba ülni.Azok fekete Audival járnak, pár éve meg Mercivel."

Miért, csak annak van ízlése, aki Maseratival jár? :-) Apropó, mi van azokkal, akik mondjuk S Classe mellett tartanak egy Maseratit?
(Szerintem azért egy S 600 vagy egy W12 A8 sem éppen az ízléstelenség mértékegysége...)

alkesh 2009.05.02. 16:35:35

@Balango:
azért az tévedés hogy nem költi ilyenre, te sokat látott ügyvéd úr.
Nézz körül a világban milyen embereknek van még ehhez hasonló autója. nem is egynek. és valószínű hogy nem is ez volt az utolsó amit eladtak... mellesleg menjünk lejebb egy fokozattal. Mivel benfentes vagyok tudom hogy a középeurópai piacon nagy sikert ért el a porsche, méghozzá a nemrég megnyílt magyarországi szalonnal. Eladtak vagy 16 autót magyarországon. vajon milyen emberek vették meg? lehet hogy olyanok mint Te? maserati porsche bmw? tökmindegy mindegyik olyan amit kisparaszt nem engedhet meg magának.
és nem mellékesen "az ügyvéd a legnagyobb csaló a világon" ezt nem lehet tagadni. mindig jól élnek mindig jobban mint az átlag. és mégis nekik fáj mindig a legjobban minden.

kabaka (törölt) 2009.05.02. 16:58:18

Szegény!Egy három milliós autónál akkor 30 ezer?

1regisztrált 2009.05.02. 18:03:02

Az irigy proletároknak csak segítségül:
A 30 millióból az állam 9 M-t kap.
Ebből finanszírozza anyád műtétjét (NE KERÜLJÖN RÁ SOR!!!), a gyereked bölcsödéjét, neked a gázszámlát, a feleségednek a nyugtatóját.
Ugyanis amit TE befizetsz az csak játékpénz ahoz képest, hogy mennyibe kerülsz!!!!!

Káposztakukac 2009.05.02. 18:11:40

@alkesh: nekem is van egy olyan érzésem, hogy a tisztelt ügyvéd úr legfeljebb valami kgre vagy pázmány szintű harmadrangú egyetemen szerezte levelezőn a diplomát, és nem ügyvéd, hanem maximum jogász, ami ugye nem ugyanaz.
már alapból gyanús nekem az is, ha valakinek 3 diplomára ideje van. ügyvédeknek, jó ügyvédeknek erre általában nincs:)

Pierre Batka 2009.05.02. 18:29:15

@Balango: Te hülye vagy. Azt írod, hogy három diplomád van, stílust mégsem sikerült növesztened.
Nekem csak egy lesz egy hónap múlva (leleteket fogok nézegetni), de leolvadna az arcom, ha ennyire szűklátókürű és begyepesedett lennék.
Akárhogy is nézzük, szánalmas, hogy te aki elmondása szerint benne van az elitben nem tudja elképzelni, hogy becsületes úton is lehet sok pénzt keresni. És akinek pl. egy ilyen autó az álma, az nyugodtan vegyen egyet.
Mindemellett egy korábbi hozzászólásodban a multik vezetőinek fizetését a nem tisztességes kategóriába soroltad, csak azért mert a vevőkből élnek.
Van egy új hírem: 1990-ben volt egy rendszerváltás (a hatásfokát most hagyjuk)

zippofcy6 2009.05.02. 18:37:08

Balango-nak teljesen igaza van.

Csak annyit tennék hozzá hogy ma Magyarországon a 100 millió FT feletti vagyonok 90%-a csalással szerzett.

Vagy az 1990-95 közötti években ÁFA, adó, stb. szal az állam tudta nélküli csalással, vagy az 1990-től máig tartó időszakban a kormányon levők segítségével, "mutyizással".
Mindkettő az adófizetőktől való lopás.

Aki itthon tisztességesen "vállalkozik" annak ekkora adóterhek mellett SOHA nem jön össze egy 30 milliós autóra való.

Aki mondjuk külföldi munkával, vállalkozással összeszedett annyit hogy megveheti, az nem fog 30 milliót egy autóra költeni ami értékének 70%-át elveszti 10 év alatt, és nem utolsósorban a világ kevésbé népnyúzó országaiban 30 helyett 20 milláért megvehető. Az inkább befekteti, hogy termeljen. Neki vagy a gyerekeinek.

De aki becsületes és van pénze az már elmenekült ebből az országból rég.
Maradtak az állami alkalmazottak (mindenki idetartozik aki az államtól kapja a fizetését, államtitkároktól a tanárokig), munkanélküliek, GYESből élők, meg persze az URAINK, azok aki már jól megszedték magukat az elmúlt 2 évtizedben, az állami javak eladásából, olajszőkítésből, és egyéb, felülről támogatott bűncselekményekből. Az ilyeneknek telik 20-30 milliós autókra.

Én nem irigylem őket. Hiába vagy te a kakas a szemétdombon ... AZ ATTÓL MÉG CSAK EGY SZEMÉTDOMB MARAD !

Ottopappa 2009.05.02. 18:37:11

Bazeg!

Maserati:

Megnézik? - Meg!
Előzni egy kaland vele? - Igen!
Ha megtörik, relatíve drága? - Igen!

És most nézzük nagyfater új Chevrolet Sparkját, mely 800 köbcentis, automata váltós, és tegnap jártam meg vele a Szeged - Kékestető távot oda vissza, így 150 helyett már 640 km van benne. Nade,m a lényeg:

Megnézik? - Meg!
Előzni egy kaland vele? - Igen!
Ha megtörik, relatíve drága? - Igen!

Akkó mirő beszélünk, he???? :)))))))))

zippofcy6 2009.05.02. 18:40:22

@Pierre Batka: RENDSZERVÁLTÁS???
A hatalmon levők leültek egy asztalhoz, és leosztották a lapokat egymás között.

Nézd csak meg az alkotmányunkat, a választási törvényünket ...

Antall József megmondta mikor már látta hogy a volt kommunistáké maradt az ország:
"Tetszettek volna forradalmat csinálni"

Gurcsány is megmondta: "Akinek nem tetszik el lehet menni Szlovákiába"

Most hogy aki nem a leadózott jövedelemből él, vagyis termelt a gazdaságnak mind elment, mi maradt ? :P

Balangó 2009.05.02. 18:43:42

Őszintén és minden irigység nélkül kívánok 30 millás autót mindazon hozzám szólóknak, akik úgy érzik, hogy ez fontos vagy jó dolog.
Az életben az a szép, hogy nem vagyunk egyformák.

1regisztrált 2009.05.02. 18:47:13

MIÉRT NEM VESZ
egy becsületes vállalkózó -AKI MEGTEHETNÉ- 30 milláért 2 tonna vasat???

-nem multi, ezért nincsenek adókedvezményei, így borzasztó sokat fizet be a rendszerbe
-ezzel ellentétben a rendszer semmilyen szinten nem támogatja de még csak meg sem védi
- azt látja, hogy érdemtelen dologra folyik el a pénz, amit sok emberrel, sok munka árán létrehozott
- olvassa a KOMMENTEKET ÉS
- ha nem muszáj, nem akarja további értelmetlen máshol nem alkalmazott extra adókkak (regadó 3,2M Ft.) a feneketlen kutat tömni úgy, hogy a kútban láthatóan nagy a sötétség és az egyéb!!!

zippofcy6 2009.05.02. 18:51:29

@1regisztrált: "A 30 millióból az állam 9 M-t kap.
Ebből finanszírozza anyád műtétjét (NE KERÜLJÖN RÁ SOR!!!), a gyereked bölcsödéjét, neked a gázszámlát, a feleségednek a nyugtatóját.
Ugyanis amit TE befizetsz az csak játékpénz ahoz képest, hogy mennyibe kerülsz!!!!! "

Ez a kommunista állami berendezkedés.
Az állam elszedi a jövedelmek 80%-át aztán újra elosztja.
A kommunista ideológia szerint ugyanis az emberek egyenlőek, így a javakat újra el kellett osztani. (mert azt még ők is látták hogy az "egyenlő" emberek nem egyenlően "termelnek".)

Az elmúlt 60 évben bebizonyosodott hogy ez a rendszer NEM működőképes.

Hogy miért? Mert egyrészt rengeteg visszaélésre ad lehetőséget (nézzük csak meg mi folyik a politikában 20 éve: lopás, csalás, hazudozás)

Másrészt mindenki a sajátjának a leggondosabb gazdája. Ha azt látja hogy a jövedelme 80%-a nem őt gazdagítja sose fog úgy dolgozni mint az akinek csak 20%-ot kell leadnia.

Nem az a helyes ha az állam fizet bármit is a polgárai helyett.
Az a helyes ha csak a jövedelmük akkora százalékát vonja el tőlük hogy mindent ki tudjanak fizetni ők maguk.

De ezt a birkák sose látják be, mert a birkáknak nincs agyuk amivel gondolkodhatnának. A birka megy a nyájjal. A vágóhídra.

Bockó · https://muslimstatistics.wordpress.com/ 2009.05.02. 18:56:58

Ld még: wrecked-exotics.com, ott sokkal több értelmetlenül elpusztított igazságtalanul szerzett értéket lehet látni ;)

Ottopappa 2009.05.02. 19:07:28

@1regisztrált: őőő... megpróbálok kultúráltan fogalmazni: te rohadt kommunista geci paraszt...

Ottopappa 2009.05.02. 19:11:17

@Balango: Marhaparaszt! Úgy van neked 3 diplomád, ahogy nekem 3 gyémántbányám...

subtotal 2009.05.02. 19:12:33

E39-es xenon lámpa is 200eFt
márkakereskedésből.
Nekem egy apró kocc lököscserével és
lámpacserével, motortérfényezéssel
540eFt volt.
Még jó, hogy volt casco.

1regisztrált 2009.05.02. 19:21:43

@Ottopappa: ha problémáid vannak a szöveg értelmezésével, és nem világos , hogy melyik oldalt kéviselem akkor:
-tovább kellett volna iskolába járni
-nézzd meg mit is jelent a kommunista szó a NAGY ÉRTELMEZŐ SZÓTÁRBAN
-nézdd meg, hogy biztosan bevetted-e a gyógyszered
-de megértelek, ha az úttörőnyakkendő puszta gondolatára is könnybe lábad a szemed

INSIDER 2009.05.02. 19:27:10

@The Good Boy:

A szerzőt ismerve nincs ebben semmi meglepő, világ életében ebből élt.

Egyébként nem vagyok irigy,ha valakinek van 30+ milkája autóra, az különösebb megerőltetés nélkül köhögi ki a 3 kilót is.Erről kár volt cikket irni.

Ámen!!!!!!

apoa 2009.05.02. 19:28:52

Ez a tótzé még nem igazán nőtt fel ahhoz, hogy autós laokba írogasson.

kuzee01 2009.05.02. 20:02:40

@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059: Ahogy nézem a népitéleted alapján Te sem kicsiben játszol... Ha nem titok akkor elárulhatnád, hogy mivel foglalkozol.

serwer 2009.05.02. 20:03:08

Azt nem értem, hogy aki nem adná az egyik tökét ezért az autóért, minek ír ide?

AK76 2009.05.02. 20:14:01

most nézd meg a sok IDIÓTÁT...
adva van egy autós portál,egy semmitmondó lófasz cikkecske,egy maserati,egy légyszarnyi koccanás,alaphangon 3 kiló kár,meg némi reklámocska...
és erre hol kötnek ki a barmok??
naná!!!::KOMMUNISTA.
ennyi fantáziátlan gyökeret...
bravó bazmeg'
tisztelet a kivételnek....

zippofcy6 2009.05.02. 20:26:36

@AK76: Ez azért van mert mostanra a társadalmi elégedetlenség elérte az a fokot amit az átlagember már nem képes tolerálni.

Gyengébbek kedvéért: ha egy szerettünk haldoklik akkor a világon mindenről ez jut az eszünkbe, egyszerűen azért mert az összes többi problémánk eltörpül mellette.

Hazánk évek óta tartó lassú agóniája pedig mindannyiunkat érint akik (egyelőre még) benne élünk, nem ?

zotttya 2009.05.02. 20:33:32

Hello Mindenkinek!
Hmm
Komoly gond van Magyarorszagon! Ebböl a kis blogbol is latszik.
En a magam reszeröl Svedorszagban elek es dolgozom mint orvos.
Többek között a fentiek is közrjetszottak ebben a döntesemben.
Amig emberek ezrei vannak munkanelkul es elnek akar az utcan addig az en szocialis erzekenszegemetg serti, hogy vannak emberek Magyarorszagon akik kepesek ekkora összeget költeni egy autora. Nem is azert mert egyszeruen sok es ertelmetlen , hanem azert mert egyszeruen MIBÖL? Megegyszer mondom Magyarorszagon MIBÖL? Gondolkodjunk mar el ezen! Nem termel az orszag semmit csak fogyaszt. Meg a szolgaltatas sem kulföldi penzt hoz be hanem csak visz ki, mint ahogy a multik is. Szoval ha valakinek van elegendö penze venni egy ilyen kocsit akkor ebben verszivasban aktiv közremuködö.
Fordithatnak jotekonysagra is azta rengeteg penzuket-marcsak azert is mert a lelkiismeretuk biztos raszorulna erre...
Ha ugy igazan belegondolunk!
Lehet "multi" ceg vezetöje akit barmikor kirughatnak, lehet allami ember vagy vallakozo jo APEH-es kapcsolatokkal.
A gond nem az autoval van es nem is azzal hogy valaki sokat költ ra hanem azzal, hogy ezt PONT MAGYARORSZAGON teszi.
Ui: Stockholmban meg nem lattam ikyen szep autot...
:-)

audigarage 2009.05.02. 20:43:13

Mi 1 ilyen komoly sérüléssel nem boldogulnánk,piti A8 jobb első negyed cserevél is el bibelödünk vagy 2 napig.

serwer 2009.05.02. 21:17:56

@zotttya:
Itthon meg rénszarvas nincs :D
Írj inkább a volvókról.

2108face 2009.05.02. 21:18:36

@zotttya: Van olyan ország ahol még nagyobb a kontraszt. Oroszországban pl. társadalom felének Samarája meg Kalinája, a másik felének Porsche Cayanne, Mercedes ML-je van, de Maybach se ritka (taxiban is van)... Ott micsoda irigykedés lehet, persze érthető. :D

Káposztakukac 2009.05.02. 21:24:17

@zippofcy6: na látom megint gazdagabbak lettünk egy sarki kocsmában doktorált szakemberrel.
a magyar alkotmányról és választási törvényről TE meg ne beszélj, mert azt se tudod miről van szó. szerintem világ életedben nem olvastad el, de még csak bele se olvastál egyikbe se.

insight 2009.05.02. 21:37:54

Multinál dolgozom (igaz nem főnökként), több diplomával, két idegennyelvet beszélek, a munkámban sikeres vagyok és nem érzem magamat tehetségtelennek. Egy árva Maserati sem parkol a garázsomban, de nem is nagyon érdekel. Van két fiam, akik több örömöt adnak nekem, mint bármi a világon.

Szerintem az, hogy valakinek nincs (és nem is lesz) Maseratija nem a tehetségen, vagy a lustaságon múlik. Magyarország másképp működik.

Azt gondolom, hogy alapvetően nem kizárt ennyi pénzt tisztességesen megkeresni, de sajnos kicsiny országunkban könnyebb olyan "vállalkozót" találni, akinek a vagyona a legkevésbé sem jogszerű és jogkövető, etikus tevékenységből származik, mint olyat, aki mondjuk egy jó és tisztességes üzlettel/ötlettel keres sok pénzt. Ez is a múlt öröksége, nemcsak a "dögöljön meg a szomszéd tehene is" szemlélet...

kocapecas 2009.05.02. 21:46:32

mi a fasznak olyannak sportkocsi aki parkolni sem tud?????????????
vicc!!!

vegyen smartot vagy kispolszkit:D

zotttya 2009.05.02. 22:02:40

@serwer: :-)
Meg en se lattam egy ev alatt...
Ami a volvot illeti van egy Xc90 D5-03 as eladom ha erdekel valakit fenn van a hasznaltauto.hu-n is
Bar eddig meg csak itteniek erdeklödtek... ( irt is meghirdettem)
Nagyon jo csak iszonyatosan megadoztatjak a diesel autokat!
Udv

2009.05.02. 22:08:13

Renault márkaszervízben hátsó lökhárító horpadás és csomagtér fedélen kb 3 centis horpadás 700k HUF. Mindent cseréltek még azt a renault emblémát is aminek semmi baja nem volt (24 ezerért !). Hihetetlen a számla, mondjuk kötelezőre fizetett mindent a biztosító. Ja és ez nem most volt, hanem 2003ban.

zotttya 2009.05.02. 22:10:19

@2108face: Ok.
Ez igy van! Szerinted melyik a követendö pelda???!!!
Szerintem nalunk nnagyon a vadkapitalizmus lett a követendö pelda korrupcioval fuszerezve- azert nem olyan durvab mint Oroszorszagban-de mi kis szintunkön elegge gyalazatosan!
A legnagyobb kulönbseg a fizetesekben szerintem Oroszorszag es US, UK de az utobbi kettöben az atomgazdagok nem az adocsalasbol gazdagok!!!!
Ez FONTOS!!!
Tehat reszt vesznek a tarsadalmi terhek viseleseben söt joval nagyobb reszben mint mondjuk egy 2 kezi munkas. Na ez a nagy kulönbseg es ezert nincs ott akkora "irigykedes". Ez az "irigykedes" pedig abszolut helytelen szo ebben a korrelacioban. Ez inkabb egy egeszseges kivancsisag es aki ezt irigykedesnek nevezi az tenyleg nem latja at vagy a helyzetet ott Magyarorszagon habar ott el vagy nincs tisztaban a szo jelentesevel...
Szep estet!

1regisztrált 2009.05.02. 22:25:48

@zotttya:
Ez a nyomatékosam hangsúlyozott MIBŐL kérdés egy doktorátus megszerzése után elég infantilisnek tartom.
Ha a túllihegett -akigazdagazcsalóis- témát végre félresöpörjük azért be kellene látni ,hogy ugyan ha kevés embernek is, de megadatott a becsületes siker lehetősége MAGYARORSZÁGON -mert volt lehetősége, bátorsága, tudása valamit másképp csinálni- a NEMTERMELŐ nagyátlaghoz képest. Nyilván ennek a lehetősének a hiányát érezted amikor -számomra teljesen elfogadhatóan- magadat többre tartva, elmenekültél Svédországa.
De szociális érzékenységet ne emlegessünk abból a pozícióból, amit olyan diploma megszerzésével tudsz betölteni mely finanszírozásának nagyobb részét a MAGYAR adófizetőknek köszönhetsz. Mondom ezt amellet, hogy hiszem, innen orvosként menekülni kell.
Ja Svédország a minimál-puritanizmus mekkája ezért nem látsz mediterrán" verdát".

Musaic (törölt) · http://www.musaic.hu 2009.05.02. 22:32:30

@GregHozta:
"de nem hinném, hogy normális dolog az, ha az átlagember ÉVES BRUTTÓ keresete annyi -vagy kevesebb-, mint egyesek HAVI NETTÓ bére."

Ismerkedj meg a passzív jövedelem fogalmával. Dolgozni kell érte, viszont van is miért. Nem az időd adod a semmiért(a nevében is benne van: állás), hanem felépítesz valamit, ami masszív értéket képvisel.

"És én sem csak a monitort nézem két főiskolával."

Láttam én olyat, hogy két ember összesen 8 diplomával (Nagy Britanniából is volt pár nekik) indultak, és nem abból építették fel az életüket és a jövőjüket, hanem abból, hogy pénztermelő rendszert építettek ki. Ez legális és etikus, bármennyire hihetetlen is egyeseknek..

IreCar 2009.05.02. 23:28:29

Akinek ilyen autója van, az pont leszarja azt az ezer eurót javításra.

CConstantine · http://www.xenu.net 2009.05.02. 23:40:06

igen életszerű beszámolót olvashattunk egy Maserati GranTurismo kapcsán.
Fantasztikus hír egy kis karc, nem?
Ennyi erővel írhatnátok arról, hogy ma megkarcoltam a kezem és kb 10 forintból bekötöztem.
Kb hasonló nehézséget jelentett mindegyik esetben a tulajnak a megoldás.

Spiritmonger 2009.05.02. 23:43:36

miért is nem lehet a műanyagfüleit a lámpának műanyaghegesztővel megcsináltatni?

azért, mert a 300k javítási költség lemenne 15000 forintra, és az snassz?

ezt a sznob majmot, meg azt, aki ezt így írja le, mégha megrendelésre is

1regisztrált 2009.05.02. 23:55:46

@CConstantine: erre a jellemző hozzászólás:
Megnézném én azt az (gaz)embert akinek volt 10 forintja a sebkötözésre, az ügyeleten ingyen is bekötik és sokkal feszesebben (úgy férfiasan). Nem csak olyan puhapöcs módjára, mint ahol azoknak csaló milliárdosoknak akiknek a keze sosem edződöt IGAZI munkában! :-))))

kuzee01 2009.05.03. 00:00:04

@Musaic: Ami Magyarországon 99% =MLM. Csodálkoznék ha mást értenél passzív jövedelem alatt, de cáfolj meg.

alkesh 2009.05.03. 00:11:18

Emondom mi a heco
lezúzod kocsidat két kb 15cm fekete csík karcolás lett a lökin. bemész márkaszervíz megkérded mibe kerül újávarázsolni. aszondják lökhárítót zúztál?! Okés először is lesz egy új műanyag elem, 70ezer lesz egy festés (kb 1dl anyag) 45ezer +munkadíj, 2 nap festéssel, egyéb alkatrészek (patentok csavarok ha kell stb.)
papírmunka plusz neked szabadság hogy bevidd meg elhozd a kocsit. na mennyi a vége? 135ezer lett

Apa elővesz telót kéri havertől ismerős számát... felhív lebeszél elmegy festéket vesz leszerel odaad 3 nap múlva visszakap felszerel és kész. menniy a vége? 15ezer
nanáhogy a 2. verziót választja a kisember (kb így képzelem)

mindez egy maseratinál??? meg se próbáld a maszek meglátja a kocsit és elküld a melegebbre mert ő úgy nem tud festeni, (különleges keverék extra módszer).

nesze neked 30millás kocsi, meg kacsáért kapott jogosítvány:D

s-s-s 2009.05.03. 00:27:58

Ne üsse egymást a nagyságos természetudományos doki, a svéd orvos, meg a 3 diplomás jogi szakembör, nomeg a bácsi az R8as audikból... menjetek ki és sétáljatok egyet...
akkor nem ezt olvasnám és röhögnék, hanem végre tanulnék.
:D

s-s-s 2009.05.03. 00:31:55

Megkérem a kedves totalcar szerkesztőséget, hogy nehogy eszükbe jusson a népítéletekben is forumot nyitni, mert ott lenne a nagy vita a fellengzős dep*csagazdagvagyok úraknál...
én pedig nem fejezném be a sulit soha:D

orbán cigány takarogggyyyyyy 2009.05.03. 08:23:01

A tulaj valószínűleg leszarja,hogy 300ezer a kis javítás összege,és nem ezen kezd el spórolgatni.
Olvasom a sok irigy rosszindulatú kommentet,tipikus balkáni hozzáállás,ha már 30milliós autót húz meg a tulaj akkor,már kacsáért vette a jogsiját

alkesh 2009.05.03. 08:33:05

@orbán cigány takarogggyyyyyy: te nagyon agyoniskolázott... aki ekkora autóval jár és ki van nyalva a segge a tolatóraddal és hasonló apró segédeszközökkel és mégis meghúzza a 30 millás autóját az szted tud vezetni? mert sztem nem. az meg pláne egy jelzés a vezetőjéről hogy parkoláskor zúzza meg 3km/h sebességnél úgy hogy gyanítom körül is nézett közben hogy hova parkol... ennyire nuub el tudom képzelni mit csinálna egy átlag sedan opel astraval amiben semmilyen segédeszköz nincs a tolatáshoz:D:D:D:D nuuub.

A szerb (törölt) 2009.05.03. 08:35:42

Opel Astra G Caravan a héten lett javitva: hátsó lökháritó 110ezer, jobb hátsó lámpa 23 ezer, fényezés 50. Cascora ment, a satöbbivel apróáruval 55 lett az önrésze. ugyanott van.

DonGatto 2009.05.03. 08:36:41

Nohát, meg vagyok döbbenve, hogy ez nem lett gazdasági totálkár...

orbán cigány takarogggyyyyyy 2009.05.03. 09:24:07

@alkesh:

te nagyon jó szövegértő olvasd el újra a cikket,oldalra nem érzékel a tolatóradarja!Ha járda szegélynek nyomta neki az elejét az bárkivel előfordulhat.

Bontószökevény 2009.05.03. 10:35:14

Az ügyvéd mint becsületes kenyérkereső! Ugye ez csak vicc!:D

alkesh 2009.05.03. 11:22:37

@orbán cigány takarogggyyyyyy:
óóóó istenem bocs vazzeg hogy a parasztja oldalérzékelő nélkül már nem is tudja vezetni a 30 millás maseratit, látszik mekkora egy noob vagy te is ha még el is hiszed amit írsz.
Mert amúgy a járdaszegély meg az út patka meg a parkolóban lévő oszlopok invisible módban vannak telepítve a város minden részén, és a dukko lux egyik embere nyomkodja a disable gombot mikor éppen arra jár egy 30millás maserati.

Mioporfeszosz (törölt) 2009.05.03. 11:36:27

Eddig volt szép és hibátlan az autó, nem a koccanás, hanem a hazai javításnak nevezett gányolás lesz a végzete.
*************************************
Különben ide csupa idegbetegek járnak akiknek nem volt gyerekszobájuk?
Mindenről szó van, csak nem a kocsiról, sok frusztrált szerencsétlen itt éli ki magát.

orbán cigány takarogggyyyyyy 2009.05.03. 11:40:26

@alkesh:

Süt a hozzászólásaidból a rosszindulat,szánalmas kis emberke lehetsz.

z 2009.05.03. 12:43:32

A pénz, a pénz... sok olyan ember van (én is ismerek párat, még a tágabb értelemben vett családban is van olyan), aki értelmiségi, azzal kezdett el vállalkozni amihez ért és kis szerencsével föl tudott rá építeni egy jól működő vállalkozást és most kb. ilyen értékű autóval járkál. Hát tegye, költse a pénzét arra, amire akarja.

Más kérdés, hogy egy ilyen autó tényleg nem mindennapi használatra készült, főleg nem magyarországira és városira. Szerencsésebb országokban van a gazdagembernek egy mindennap használt, ütni-vágni, parkolóban lavírozni való kisebb autója, a gran turismo (akár ilyen, akár másfajta) meg benn áll a garázsban és ha nyaralni megy, nekivág vele az autópályáknak.

Beekey 2009.05.03. 14:01:32

Engem Isten igazabol csak egy valami erdekelne, hogy mi a baja mindenkinek az ugyvedekkel? Tan nem kell nekik tanulniuk? Es ahelyett hogy a moralis szart lokitek, hogy egyszeruen nem lenne hozza gyomrotok, hat inkabb az igazat kene bevallani, nincs ra se ertelmileg se akaratilag egyikteknek se, hogy barmit is elerjetek az eletben, igy inkabb mocskolodtok, mert az egyszerubb. Akinek nem inge ne vegye magara, vagy csak inkabb elvezzetek ki a tegnapi Real - Barca meccs gyonyoreit , ahogy megalaztak a fasisztakat a sajat sasfeszkukben ;-)

alkesh 2009.05.03. 15:01:20

@orbán cigány takarogggyyyyyy:
ez nem rosszindulat nincs nekem semmi bajom azzal ha valaki 30 millás autót vesz és jár vele, de hogy egy parkolóban zúzza meg akár még ennyire is az nevetségesen balfax emberre utal. itt németeknél mindennapos az ehhez hasonló autó sőt... nem mond újat az aki írja az ilyen cikkeket. és a vezetési kultúrájuk is más mint otthon. néha megyek haza és azon csodálkozom hogy a francba élem ezt túl pedig alig 200km-et kell az országban autóznom. vicc az egész ahogy közlekednek otthon. és gyanítom ebből fakad az is hogy nem látja a parasztja a járdaszegélyt, vagy abból hogy leengedte a HV-t teljesen, és megcsillant a kopasz fején a napfény... (gyengébbek kedvéért a HV az ülés magasságállítója)

alkesh 2009.05.03. 15:02:10

legalább az autópályán törte volna meg 200al akkor nem szólnék semmit.

Skeptical 2009.05.03. 15:08:44

ha a rosszindulatot felretesszuk erdemes belegondolni, hogy hany magyar focista jatszik pl nemetorszagban, angliaban millios fizetesekert, nekik sem tetel egy ilyen kocsi.

tailorka 2009.05.03. 15:13:15

Eggy paran aszt mondjak,hogy nem tud vezetni!Akarkivel megtortenhet,hogy meg koccantja az autojat meg akkor is ha 30 millas vagy ha csak 200 ezres auto!Ha volna penzem enis vennek magamnak egy ijen vagy hasonlo autot,de szerintem mas is!Nem kell irigykedni,csak ugyesnek lenni mert akkor neked is lehet jo autod!

ki kicsoda 2009.05.03. 15:15:06

Szegény többdiplomás, nagyon okos hozzászólók! Egy nyomorult 30 milliós autótól ájuldoztok, miközben többszázmilliós jachtok vannak magyar magánkézen? Arról nem beszélve, hogy ezek a luxus cikkek embereket tartanak el, amíg elkészülnek, aki pedig képes megvenni, miért ne tenné. Az pedig, már nyolc általánossal is belátható lenne, hogy nem az a kérdés a munka értékében, hogy mennyire izzadsz meg tőle, hanem, hogy mi az eredménye. Azaz pl. egy igen, vagy egy nem eldönti, hogy a vagyonod a fele lesz, vagy a duplája. Persze ez havi fixszel, "több diplomával" sem érthető. Ez nem tisztesség kérdése, mert a pénz nem érzelmi kérdés.

orbán cigány takarogggyyyyyy 2009.05.03. 15:17:32

@alkesh: és neked milyen autókád van?
nem csak kopasz kigyúrt fukszos formáknak van 20-30milliós autójuk

alkesh 2009.05.03. 15:54:30

naná majd pont neked árulom el milyen autóm van mi?!:P

sztem nem vagyunk irigyek csak skótok:P de most tényleg melyik majom vesz magyar utakra ilyen autókat? amelyik igen az nem normális az száz...

BlazeHun 2009.05.03. 15:55:34

Mi ez a szar, kit érdekel hogy mi szakadt le a fosadék grtúrizmóról. Milyen jó volt régen a TC!
Sajnos ez elmúlt!

Mennyen annyába Grantúrizmó!

stand.by 2009.05.03. 16:05:08

nem drága a 3 ropi. Nekem 250 volt egy 4 milkás kocsinál hasonló történet, pár elem fényezése + 1 lakatolás

1regisztrált 2009.05.03. 16:08:16

@alkesh:
Érdekes megállapítás a MAGYAR ÚT-ról meg a majomról!
Tehát ha valaki SZ@R helyre születik akkor álmodnia és élnie is csak SZ@R-ként lehet.
De ha ugyanezt ott teszi ahová TE menekültél, akkor már nincs is benne semmi különös!

GregHozta · http://ceedclub.hu 2009.05.03. 17:19:44

Kicsit elkanyarodott a téma... :)

De egyébként a cikknek kb. akkora hírértéke van, mintha arról írtak volna...
Kifogyott a benzin a kocsiból, és a Váci út 34 szám alatt lévő, ESSO töltőállomás kutasa azt mondta, 13.880 forint lesz. Ergo semmi... burkolt reklám (aki tudja mi az a SEO, tudja miért szerepel a címszavakban a dukko lux)... mint ahogy az egész karpark blog, és az összes cikke az. (Renault, Skoda, Volvo, Nissan, Hyundai - Duna Autó Autováros, Toyota - Sakura, Citroen - Wendom, Toyota - Mayer, Yamaha - Harmati, Suzuki - Suzukivilág)

orbán cigány takarogggyyyyyy 2009.05.03. 17:31:49

@alkesh: szégyenled,hogy nem mered elárulni?

Kenedy1 2009.05.03. 17:40:13

Még mindig túl sok a kommunista beütésű sóher aki ha meglát már egy 10-20 milliós autót már szentségel. Ők abba a bizonyos spórolós jól megvagyunk szoci világba nőttek fel. Ennek már vége.
Ha valakinek van pénze arra költi amire akarja.

Passionata 2009.05.03. 19:39:01

ket karcolasert nem fujkaltatnam a kocsit,
1.lesz meg rajt.
2.eladasnal lesz mit magyarazni.

perszepersze 2009.05.03. 20:22:39

Gyerekek! Ebben a cikkben nem a maserati a lényeg, hanem a reklám. Ha elvonatkoztatunk az autó márkájától, árától és az autó ázsiójától, eljutottunk a lényegig! Ez a sérülés technológiailag semmiben sem különbözik egy swift hasonló sérülésétől. Tudom! A fényező ismerősöm ugyanazzal a festékszóró pisztollyal , festo csiszolóval, és karosszéria huzató dózerral javította a bmw 6.-os kabriót, mint az én volvómat ami már kilenc éves! Jót kacagtunk azon, hogy a bmw sárvédőjavítása, a karosszéria és fényezési munkája annyiba került mint az én ajtóm kalapálása és festése. A technológia ugyanaz, a festék is a gyári beszállítótól jött, csak a 6.-os javításáért 200 k.-t kért mert az még drága autó, az enyémért meg csak 70-et, mert az relatíve újkorában sem volt az! Kit, hogy lehet lehúzni, ezen van a hangsúly.... Ha van pénze maserati-ra nyelje le a békát, hogy a 30 ezres javításért 300.-at kérnek! Ennyi...
Egy stutgartban élő magyar vendégünk rendszeresen járt hozzánk vacsorázni, és nem nyafogott, amikor elvitték a tükrét a ferrari 430-nak és 5 ezer € volt a csere és a javítás költsége. Tudta Ő is, hogy nem aranyból készült a tükre, sőt, talán még a puntó tükrének az elektromos bele van benne, de a ferrari logót sem ingyen ragasztgatják rá a motorháztetőre! Megrántotta a válát és csak ennyit mondott: " Én akartam Ferrarit, és ez ennyibe került. Ez van. " Sokba van az, hogy nem jön szembe veled minden sarkon egy ilyen autó.....

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.05.03. 20:52:48

@kuzee01:

Nem titok. Biogáz erőművekben és biopellet üzemekben használatos gépsorok gyártásával foglalkoznak a cégeink (testvéreimmel csináljuk). Főleg osztrák cégek a megrendelőink. Én a pénzügyekkel foglalkozom, a technológiához nem igen konyítok. ...bár tudom, hogy itt nem lesz ganyés meg olajos a kezem, de azért tisztességes munkának tartom.
Azonban mindennek semmi köze a témához :-)
-----------------------------------------

Egyébként felesleges más zsebében turkálni, az itt károgók a pofázás helyett például a saját boldogulásukkal is foglalkozhattak volna a hétvégén. A lehetőség mindenki számára adott, nekem sem a legyek hordták össze, amim van, hanem én magam.

A másik, hogy valaki szociális érzékenységről papol, miközben a magyar állam által finanszírozott diplomával Svédországban dőzsi-mőzsizik... Gyomorforgatóan álszent és önkritika nélküli.

Áki 2009.05.03. 20:55:29

A Quattroporte első lámpája 740.000 Ft...lehetséges, hogy nem fognak bele férni a 3kilóba? :D

Ronin_ 2009.05.03. 21:02:20

TóthZé,

mé' köll mindég ez a Dukko-Luxxx reklám???

Szponzorálnak?
Akkor is erős...

CConstantine · http://www.xenu.net 2009.05.03. 21:46:15

@Ronin_: naná, vagy csak hozzájuk visznek luxus autókat ;-) no meg csak ők jelentenek róluk.

Érdekes 2009.05.03. 22:04:48

remélem legközelebb a vontatón látjuk, totálkárosan kamiun alól ;]]]]]]]]]]]

hillaby · http://twitter.com/hillaby 2009.05.03. 22:29:08

Én úgy vagyok a parkolási balesetekkel, hogy amíg
- az ajtók nyithatók és zárhatók
- a motor berreg, és
- nem húzok semmit se az aszfalton
addig nem történt semmi :).

Ezért nincs Maseratim.

perszepersze 2009.05.03. 22:51:59

@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059: Maxi riszpekt neked, barátom! Hála a Jézuskának, hogy a tehetősebb emberek között vannak olyanok is mint Te. Végre valaki aki nem fikázza, köpdösi és lenézi az olyan csóringereket mint én, és nem repült el magától, mint a zeppelin! Bár, igazán nekem sincs okom panaszkodni és jajgatni, meg ha azt csinálom, akkor nekem mitől lesz jobb?! Múltkor is kaptam hideget-meleget, mert egyszerű pincérként sokat és keményen dolgozom, és megkereshetem a magyar "tényleges" átlagfizetés 3-4 szeresét becsületesen, alázatosan, és ezért futja volvora és hondára, meg sok másra. A pellett gyártással már régen foglalkozom elméleti síkon, hogy könnyítsek a magam, és némi haszon reményében a mások helyzetén.:) Van egy kis affinitásom műszaki, tervezési és kivitelezési szinten, és egyszemélyes vállalkozásként megtervezem, legyártom magamnak a gépet, egyszerűsített-primitív formában, és ha a Jézuska is megsegít egy kis szerencsével, lefedem a szűk pátriámat olcsó tüzelővel!
Kívánok magamnak sok szerencsét és kitartást hozzá, és egyszer még, talán lehetek konkurencia is számodra! :)
( biztos nem, de nem irigykedek arra amit elértél, hanem példának állítom magam elé! )
Sok hozzád hasonló, értelmes, élni tudó embert kívánok magyarországnak!

botibmw 2009.05.03. 23:36:47

minek másra mutogatni nemértem.amugymeg aki maseratival nemtud parkolni az üljön biciklire!

botibmw 2009.05.03. 23:38:15

sőt aki akármilyen kocsival nemtud parkolni

Anulu · http://salgoauto.hu/ 2009.05.04. 10:54:33

Aki meg tudja vásárolni a 30 M Ft-os autót, annak nem fog gondot okozni a 300 E Ft os javítási költség.
Értelemszerűen egy ilyen autóra Casco se ártana és akkor máris csak 30 E Ft ba kerül a koccanás

Moodshooter (törölt) 2009.05.04. 12:11:20

Szerintem pedig a tulaj jó gazdája a kocsinak, mert az ilyen apró problémákat is kijavítja egyből. Ilyen tulajdonost inden autónak!!
A reklám része pedig szerintem lényegtelen ennyi erővel az Opel tesztek Opel reklámok az Alfák meg Alfa reklámok?
Én azt sem bánnám, ha normális szervizeket is bemutatnának, hogy tudjam hova vihetem nyugodt szívvel a kocsimat.

The Good Boy 2009.05.04. 12:35:33

@R.T: mutass olyan biztositót, aki 30+ milkás autóra ad neked 10%/30 ezres önrészes cascot. Teljeskörű casco, pici falu, b10-es soförrel 114.000.- Ft/hó online kedvezménnyel, és 10%/500 000 ft. az önrész (egyébként is csak 1 biztositó meri a cascot bevállalni).

SsPL71 (törölt) 2009.05.04. 13:24:30

@zippofcy6: "Maradtak az állami alkalmazottak (mindenki idetartozik aki az államtól kapja a fizetését, államtitkároktól a tanárokig), munkanélküliek, GYESből élők"

Szerinted aki 10+ évet ledolgozott és minden fillért leadózott, az nem fizetett annyi adót ez idő alatt, hogy 2-3 évig ne lehetne GYES-en?

@perszepersze: "A fényező ismerősöm ugyanazzal a festékszóró pisztollyal , festo csiszolóval, és karosszéria huzató dózerral javította a bmw 6.-os kabriót, mint az én volvómat ami már kilenc éves! Jót kacagtunk azon, hogy a bmw sárvédőjavítása, a karosszéria és fényezési munkája annyiba került mint az én ajtóm kalapálása és festése. A technológia ugyanaz, a festék is a gyári beszállítótól jött, csak a 6.-os javításáért 200 k.-t kért mert az még drága autó, az enyémért meg csak 70-et, mert az relatíve újkorában sem volt az! Kit, hogy lehet lehúzni, ezen van a hangsúly"

Ezzel most szépen vázoltad a magyar "tisztességes" vállalkozók mentalitását és nyereség kalkulációját.

@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059: És a gyártóüzemet milyen tőkéből sikerült létrehozni?
Gondolom gyűjtögettetek, meg nélkülöztetek mire összejött az a kis lé.

A hülyék meg odaát vannak....

lzh6k4 2009.05.04. 13:46:16

komolyan mondom. FRANCOT SEM ÉRDEKEL, HOGY PÉNZESZSÁKOK HOGY TOLATNAK BELE AKÁRMIBE A SAJÁT F@SZSÁGUKBÓL.
Mennyit fizet a dokku lux, vagy hogy írják?

Ez nem kár-park, hanem tízmilliós otók apró karcolásai.

Sokkal értelmesebb lenne hétköznapi, veled is megtörténhet eseteket publikálni, ami építi az autós társadalmat.

Anulu · http://salgoauto.hu/ 2009.05.04. 14:25:03

Elég jól reklámozzák a Dukko-Luxot.

Anulu · http://salgoauto.hu/ 2009.05.04. 14:37:06

@The Good Boy:
Igazad van!
Nem folytam így bele, mert egy átlagos autóra simán működik a 10 %-os casco.
Sajnos még nem volt 30 M-es autóm így nem értek efféle hátrányok, mint ezt a szegény Maserati tulajdonost.
Egyébként ez nem az átlagember problémája.

t.o.d. 2009.05.04. 14:40:13

Végigolvastam a kommenteket, hát ez nem eccerű... :-)
a) lássuk be, valószínűtlen, hogy aki vért izzadva összekeres egy kisebb vagyont (monnyuk 60 millát, mert a becsületes ember előbb házat-lakást vesz, aztán utána drága kocsit), az valszeg nem költ 30 millát valamire, ami két év múlva 10-et ér...
b) igaz ugyanakkor, hogy az a yuppie-réteg (pl: fiatal ügyvédek...:-)), akiknek ezt a csudajárgányt szánták, létezik már Kishazánkban is.

Aki tehát ilyen kocsit vesz, megérdemli, ha a demszkipálca 3 kilós kárt csinál benne, de aki ilyen kocsit vesz, annak legalább stílusérzéke van, mert ez a járgány biza qrvajól néz ki.

Én egyvalamit nem értek: maga a poszt minek jött létre? Attól tartok, hogy senki sem morzsolgatott krokodilkönnyeket a szeme sarkában e poszt okán...

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.05.04. 15:27:36

@SsPL71:

Amúgy semmi közöd hozzá, de ha már ennyire megy a mások zsebében turkálás...

Nem gazdagságba születtem bele, szóval számodra bizonyára meglepő módon előtte is dolgoztam/dolgozunk, bár más területen. Igen, eszetlen költekezés helyett spórolni is kellett, bár gondolom ez is a hihetetlen kategória.

Valamint létezik olyan is, hogy (részben) bankkölcsönből indított vállalkozás, amit egy jól működő vállalat az évek alatt kitermel, sőt, ha nagyon jól csinálják, még nyereséget is termel mellette. De az írásodból tükröződő mentalitásod alapján, ilyenekkel nemigen találkozhattál még életed során...

Zapek 2009.05.04. 17:00:51

Uraim!

Külhoni (CH-USA) informatikus vagyok. Otthon szereztem matek-technika (TTK:-) szakpáron diplomát '94-ben, a többi hozzájött az évek alatt (a nyelvek is). Álmodtam, mint bárki, hogy frankó lesz a rendszerváltás, frankóbb, mint ami volt előtte. Más történt, de egyvalami azért igaz: nem kell ahhoz lopni, hogy legyen egy ilyen verdám! Mint egykori ex-szoci csóri, vidéki, koleszos álmodozó olvasom a honi autós firkálmányokat és verem a hátsóm a földhöz a GT-ben. Örülök, mert szerettem volna, már vagy 20 éve. Mindkettő összejött...
Szeretem a Maseratit mert stílusos olasz, igényes, állatul megy, Mások is szeretik a ritka és tapintható egyediségét, olcsóbb, mint egy F1 és nem kevernek össze vele a már hivatkozott "nemadózó" körrel (jóllehet ebben a rendszám is segít CH kicsit).
Mindemellett gratulálok annak, aki a piacgazdaságban a kommunizmusról ábrándozik! Ráadásul ehhez egy ilyen kicsinyes lúzer érvelést dob össze (belelát legfeljebb az élete klozetjébe és nem a rendszerekbe… persze amúgy meg a világ fogott össze, hogy csak leigázottak értekezhessenek a szar életkilátásokról... na ja!) Szerintem ő sem érti: se saját magát, se a környezetét, amibe azért így vagy úgy beilleszkedett és dolgozik valami miatt. De minek?! Ezért? A többi kommentelő is boldogabb lenne az ilyen gyámoltalan és mérgező szösszengetések nélkül. Kiváncsi lennék hány év után jutott el idáig? Élt-e az átkosban? Csak legalább egy ilyen: | kicsit?
Csak mellékesen jegyzem meg, hogy esélyem sem lett volna a rendszerváltott Hazám és a megnyílt kapitalizmus nélkül legálisan venni és (!) Szegedre hazamenni egy ilyen verdával. Emlékszem Anyám szülúfalujában az egyik fóliás nagyparaszt '86-ban mert venni az egyik iraki vendégmelóstól egy új azúrkék Mithsubishi Lancer-t, abban a pillanatban két titokszolga megjelent "véletlenül" és elkezdte faggatni hetekig vissza-vissza térve a kivagyiságára... Ezeken tán érdemes elgondolkodni kedves Fidel rajongó barátaim!

Amúgy pár szó a géprendelésről és magáról a gépről.
2007 decembert-t írunk előrendelés:
Factory Questioner: Your profile: TOTAL Houshold Income (a belépőszámot tessék figyelni!): "more than 100.000 €/year" és a kilépő összeg: "more than 800.000 €/year?"

A sok "mor than" azért árulkodik nagyjából, hogy milyen költségeket lehet majd kalkulálni. Így én is csak csatlakozni tudok az előttem szólókhoz, hogy a poszt mibenléte kérdéses… Technikai hobbira persze, hogy drága minden, és ezt tudják a műhelyek is: nem véletlen, hogy a tulajaik majdnem úgy élnek, mint a kuncsaftjaik.
Most volt egy teljes vezérműrehab 7000 km után - mert ezt kéri a kicsike gépkönyve - 2800 közöspénz értékben, maszek tuningműhelyben. Hivatalosban ez duplája lenne és még, meg sem engedik, hogy megnézd a szétkapott motort… a maszek srác amúgy a Ferrari CH gyári csapat szerelője: tehát tud valamit. Amint látható verem a garast én is a fogamhoz, hisz bennem él a '89 előtti imprinting. Egyébként most lesz egy 9000 €-s lengés-csillapító tuning, ugyanis a gyáriak 250 felett kanyarban puhák, "úszik a segge" velük, s így nem egy M6 is kiröhögött már München -Frankfurt között…

Bocs a terjengősség miatt, de talán éreztetni tudtam, hogy nem tolvaly mindenki a aki lakkfekete GT-ben örül az Életnek. Amúgy marha jó látni, hogy a 99% érti-éli és nem félremagyarázza a szabadpiacok elveit. Nagy szó ez csak ennyivel a rendszerváltás után! Kívánom, hogy mindenki fogja meg az álmai tökeit és jól szorongassa meg őket! Megéri és nem feltétlenül törvénytelen;-)))! A piacok meg működnek minden töketlen kommentelő nélkül is :o).

serwer 2009.05.04. 18:45:38

ez még mindig levágja a végét

SsPL71 (törölt) 2009.05.04. 19:13:32

@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059: "Valamint létezik olyan is, hogy (részben) bankkölcsönből indított vállalkozás, amit egy jól működő vállalat az évek alatt kitermel, sőt, ha nagyon jól csinálják, még nyereséget is termel mellette."

Persze, előre lehetett tudni, hogy jól fog gurulni a szekér, érdemes kölcsönt felvenni, hiszen "hamar" megtérül a befektetés.

Ez így életszerű, hogyne.

SsPL71 (törölt) 2009.05.04. 19:33:09

@SsPL71: Addig, ameddig meg nem hoz hasznot, lazán lenyeljük a költségeket, fizetjük a kölcsönt, rezsit ,nincs fizetés, nincs profit de azért ugyan úgy élünk, vásárolunk, mintha mi sem történt volna.
Tényleg így szokott ez működni.

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.05.04. 22:56:52

SsPL71

Nem fogok veled olyanról vitatkozni, amihez halvány lila gőzöd sincs. Egyrészt fogalmad sincs róla, ki vagyok mi vagyok, másrészt fogalmad sincs arról, hogy egy üzleti hitel hogy működik. Itt nem nyamvadék Swiftek 120 havi, 0% indulós hiteleiről van szó...

Nincs jobb dolgod annál, mint hogy mások zsebében kotorászol? Amúgy meg ha a magad dolgával foglalkoznál, ahelyett hogy az én sikerem szúrja a szemed, lehet több jutna neked is annál, hogy mástól sajnálod, amije van... Öregem, gratulálok ehhez a mentalitáshoz. Büszke lehetsz magadra.

1regisztrált 2009.05.04. 23:31:33

@SsPL71: Tiszta gondolat!!!!
Jobban meg se lehetett volna fogalmazni, hogy miért nem vállalkozik az, aki MELÓSNAK született:
-Beszari KOCKÁZTATNI
-Semmilyen elképzelése sincs arról, hogyan lehet az ALAPOKTÓL felépíteni egy céget hosszú évek során
-Csak a rizikót látja és sci-fi számára az a kép , hogy amíg be nem indul a szekér (akár évekig), addig DOLGOZNIA KELL máshol is, hogy valamiből megélhessen.

SsPL71 (törölt) 2009.05.05. 08:37:00

@1regisztrált: Vállalkozásban ugye nem kell melózni?
Tehát az nem is MELÓS onnantól kezdve, hogy van vállalkozói igazolványa?

Elképzelésem van, példát is láttam, nem egyet. De, nem csak attól függ, hogy mennyit dolgozol és mennyit kockáztatsz.

Kapcsolatok!!!
Tőke!!!
Megrendelés!!!

Ezek nélkül melózhatsz 6 mellékállásban is, nem leszel sikeres.

SsPL71 (törölt) 2009.05.05. 08:44:24

@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059: Tévedésben élsz a sikered nem szúrja a szemem.
Az meg, hogy ki vagy mi vagy nem túlzottan érdekel.

Csak az bosszant, hogy nekem miért nem jutott el a fülemig, hogy ebből vagy abból ilyen jó biznisz lesz.
Csaptam volna rá, mint gyöngytyúk a takonyra.

Gondolom a bank is simán adott volna a vállalkozásomnak hitelt, hiszen 1értelmű lett volna számára is, hogy ez mekkora biznisz.

Vagy tévedek?

kiazelmeháborodott 2009.05.10. 01:14:49

aha te kutyásképű köcsög

kár-park

A legszebb törések, melyekből tanulni is lehet

Friss topikok

Linkblog

h i r d e t é s
süti beállítások módosítása